20 juni 2011

♥ Loulou & Mick ♥

Ik ben 9 juni 2011 bevallen bij 38 weken en 3 dagen van onze tweeling: Loulou 2700 gr/44 cm & Mick 2800 gr/51 cm. Ik werd ingeleid dmv een gel die al vrij snel goed zijn werk deed. Na een tijdje kon ik de weeën echt niet meer goed opvangen met mijn yoga adem techniek en werd er een ruggeprik geplaatst. Dit bracht mij weer even op kracht en er kon zelfs even een glimlach af. De volledige ontsluiting was er al snel, maar ze bleven nogal hoog zitten. De ruggeprik was uitgewerkt en de pijn was weer terug, maar na een paar flinke persweeën... Eerst even oefenen, want hoe doe je dat? Enfin, toen ik het eenmaal door had en na een knip was ze er vrij snel. Wat een moment! Daar was ze dan om 21.41 uur mijn dochtertje Loulou Robine (roepnaam Loulou). Total loss, maar ja, Mick moest nog! Na heel wat support, geschreeuw van mijn man, moeder, verplegers en gynaecoloog die laatste zei dit is de laatste poging anders wordt het een keizersnede, kwam dan om 22.14 uur met de vacuümpomp mijn zoon Mick Daan (roepnaam Mick). Hij had het wel wat moeilijk gehad, net als zijn mams die koorts had gekregen door de ruggeprik dus moesten wij beiden aan de antibiotica. Wel mocht hij even op mijn borst liggen samen met zijn zusje om vervolgens naar de couveuse te gaan, daar heeft hij drie dagen gelegen om op kracht te komen net als zijn moeder in het ziekenhuis. Zijn zusje lag toen wel al bij ons op de kamer. Na een weekje in het ziekenhuis te hebben gelegen mochten we eindelijk naar huis en kon het echte genieten beginnen. Het is even je draai vinden en ik maakte mij zelf gek met borstvoeding geven, dat was echt teveel. Ik was alleen maar bezig met het voeden. Nu alleen over op de fles en dat is een verademing. Geniet zo van ze, het is echt magisch mooi: een tweeling!

9 opmerkingen:

Floor zei

Gefeliciteerd met de geboorte van Loulou en Mick. Wat een schatjes! Lekker genieten, maar dat doen jullie al zo te lezen!

Groetjes Floor

Floor zei

Ik heb dit toch niet geschreven hier boven ? OF ik moet het me niet herinneren das dan pas echt serieus ernstig als ik dingen schrijf die ik niet meer weet ! Maar GEFELICITEERD meid met je prachtige tweeling ! Geniet ervan het is je zoooooo gegund ! Dikke knuffel van mij xx

Admin zei

gefelciteerd he!! T is idd iets wonderlijks een tweeling. Ik heb de bv 6 maanden vol gehouden, maar weet nog dat ik in het begin idd 8 uur per dag bezig was met voeden haha dus groot gelijk hoor die flesjes!geniet ervan

Joyce zei

Fijn he, die ruggenprik ;) Goed gedaan hoor! Mooie kindjes. Enne, kan me voorstellen dat je gek werd van bv, word ik soms al en dan heb ik er maar 1! Geniet ervan, ze worden zóóóó snel groot!

Mrs. T. zei

Nogmaals: geweldig gefeliciteerd!!! Wat een prachtige kindjes. Geniet er van.

Saskia zei

Ahh wat een schatjes super gefeliciteerd. Geniet van je prachtige kindjes :)

Denise zei

Gefeliciteerd, wat een popjes. Mooie gelijke gewichten ook (die van mij waren 3040 en 1780 gram!). Nog een tip: http://www.allesdubbel.nl

Denise zei

Wat leuk! Ik lees graag je eerlijke mening hier!

Maris zei

Hee, gefeliciteerd! Ik kwam via via op jouw website en zag deze foto. Ik krijg kippenvel van boven tot onder bij het zien van deze foto, zoveel liefde spat er vanaf. Geniet ervan. En bedenk bij de zwaardere dagen dat het elke dag makkelijker wordt (jij groeit erin en je kindjes worden elke dag een stuk zelfstandiger).

Liefs,
Een andere moeder met een blog, Maris

Een reactie posten

 

Twin Mum Copyright 2010