23 mei 2011

Week 36

Aan de tweeling

Het gaat nu toch wel echt snel en ik heb het idee dat jullie ook niet meer al te lang in mijn buik blijven. Twee weken geleden zagen we jullie weer op de echo. Al hoewel dit steeds moeilijker wordt om te zien. We zien dan een gedeelte van jullie hoofd, arm of ander lichaamsdeel. Jullie werden toen allebei geschat op 2300 gram. Het meisje ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden en het vruchtwater van haar was al iets minder en moet dan ook goed in de gaten gehouden worden. Morgen hebben we weer een groei echo en ik ben zo benieuwd! Ik heb zelf het idee dat jullie deze week nog worden geboren en schat op 25 mei. Voorheen dacht ik altijd dat het 4 juni zal worden en twinpapa2b denkt dat het 2 juni zal zijn. In ieder geval laten ze mij niet langer door lopen dan 38 weken. Uiteraard afhankelijk hoe het met jullie en met mij gaat. Sinds deze week heb ik het wel echt zwaarder. Vanaf vandaag gaat het echt niet goed meer met lopen, ik ben net een pinguïn. Ik heb opstart problemen bij het opstaan en het draaien in bed gaat echt heel moeizaam. Mijn bekken doet dan pijn. Ik heb ook het idee dat vandaag het meisje al goed is ingedaald, want dat is te voelen! Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en ook heel erg naar morgen. Wie weet moet ik wel gelijk blijven in het ziekenhuis, maar het kan ook nog wel even duren. Ik voel jullie in ieder geval lekker goed. Iedere dag hebben jullie beide de hik en heel af en toe tegelijkertijd, dat is echt een geruststelling. Dan weet ik ook dat jullie nog genoeg vruchtwater hebben. Ik ben nu al ruim 20 kilo aangekomen en heb een buikomvang van 116 cm. Sinds een paar weken heb ik ook lekker dikke voetjes en handen. Ik was echt net op tijd met het afdoen van mijn ringen. Dat was nog een heel klusje, want ze zaten echt al wel heel erg knel, maar na veel gepruts en uiteindelijk vinger in de mond en maar rondjes te draaien kreeg ik ze los. Heel gek gezicht kale handen en ook nog is korte nagels. Mijn trouwring hangt nu om mijn nek te samen met het medaillon wat ik van twinpapa2b heb gekregen (zie de foto). Ik kan niet wachten jullie te bewonderen en vast te houden!

3 opmerkingen:

silvia (twitter) zei

Heel mooi geschreven weer meis.... heel veel succes morgen bij de echo...mocht je toch moeten blijven dan wens ik je een voorspoedige bevalling toe en voor na de bevalling kan ik alleen maar zeggen...GENIET GENIET GENIET!!!!

Mrs. T. zei

Oh, wat gaat het snel zeg. En wat schrijf je mooi over je kindjes. Dat medaillon is prachtig. Succes met de laatste lootjes!

Saskia zei

Mooi geschreven hoor meis. En wat een PRACHTIGE ketting.. Succes met de laatste loodjes :)

Een reactie posten

 

Twin Mum Copyright 2010