9 augustus 2011

2 maanden

Vandaag is de tweeling al weer twee maanden. De tijd vliegt voorbij. De eerste weken waren echt wel een rollercoaster van hormonen, het wennen aan het nieuwe leven, de rol als vader, moeder, de ultieme relatie test! Er zullen nog best wat hobbels komen, maar de eerste 'testen' zijn we gelukkig al goed doorgekomen. Het is druk geweest en zwaar. Je leven is plotsklaps totaal anders. In de eerste dagen was ik echt zo oververmoeid dat ik een paar keer heb gehad dat ik het voedingskussen, die ik omarm wanneer ik slaap, aanzag als baby. Zelfs een keer een soort van hallucinatie gehad van het slaap tekort. Maar toen ik eenmaal een klein beetje kon loslaten, want dat vind ik moeilijk, het liefst doe ik alles zelf, kon ik een beetje bij komen. Opa en oma hebben namelijk een paar keer hier geslapen en dan kon ik bijslapen. Nu is er al echt een routine in gekomen en loopt alles zo goed als op rolletjes. Ook slapen ze al door en dat geeft een hoop rust. Daardoor kom ik langzaam aan ook weer toe aan andere dingen, maar mijn mooiste en grootste hobby zijn mijn twee prachtige kindjes, want het is ook zo genieten van zulke prachtige mooie wonders. Je blijft naar ze kijken en iedere dag zie je wel weer wat nieuws. Ze groeien ook als kool. Het gaat echt snel. Mick is al aan het lachen en brabbelt al wat. Hij heeft erg last gehad van darmkrampjes. Na een aantal middeltjes geprobeerd te hebben is het nu wat rustiger en werkt de VSM Cinnababy bij hem het beste. Hij vindt het ook heerlijk, lekker sabbelen aan zijn Hevea speen. Die speen is ook een super uitvinding! Hij is dol op zijn grote eco dopspeen en mama ook, want hij slaapt nu veel beter en huilt dus ook een stuk minder. Loulou is wat makkelijk, is echt een sleeping beauty. Ze slaapt overal en als ze wakker is kijkt ze met haar mooie kijkers heel wijs overal naartoe. Drinken doen ze allebei super goed. Mick die kan blijven eten en wordt soms kwaad als het flesje al weer op is en Loulou drinkt lekker op haar gemakje met af en toe een pauze erin. Ga weer verder genieten van de tweeling ♥ ♥



2 opmerkingen:

Saskia zei

Leuk weer wat te horen en vooral de lieve foto's te zien!

Liefs en genietse van je 2 wondertjes en hubby.

Saskia zei

Ben benieuwd hoe het nu met jou en je lieverds gaat?! :) Je kan me ook een emailtje sturen als je wilt: iliveformydreams@live.nl

Een reactie posten

 

Twin Mum Copyright 2010