9 januari 2011

Van Tweelingwagen naar Food

Heerlijk zo'n weekend samen met mijn lief. Eigenlijk zijn er nog best een hoop dingen die gedaan en gekocht moeten worden voor het huis. Maar in plaats van woonwinkels, gingen we gisteren voor de baby's. Ik ben al een tijdje bezig met het kijken naar kinderwagens en wat daar het verschil in is. Conclusie is dat je beter de proef op de som kan nemen in een winkel en zo geschiedde. Ik sleurde hubbie mee, die een verzakking kreeg van alle spullen die we voor de baby's moeten kopen. Gelukkig komt daar weer het welgeliefde marktplaats om de hoek kijken en oriƫnteren we ons in de winkel en shoppen we verder op marktplaats. Voor de grote aanschaffen dan; kinderwagen, maxi cosi's en box etc. Daar aangekomen, ben ik heel wat wijzer geworden. We hebben eigenlijk niet al te veel keus, dat is dan wel weer makkelijk als je een tweeling verwacht. Het makkelijkste lijkt mij een kinderwagen waarin je ook de maxi cosi's door middel van een adapter kan in klikken. Dan blijft er helemaal weinig over. Als je een eenling verwacht is de keuze zoveel groter, maar voor ons wordt de keus veel makkelijker gemaakt. Alhoewel de shopaholic in mij en 'de anders dan anders' komt weer omhoog dus ik stel hoge eisen. Ik wil graag de baby's naast elkaar hebben zitten en niet achter elkaar dus dan is de keus tussen twee "Easywalker" of de "Firstwheels" en het oog wil ook wat. Nu had ik een super coole gespot, maar die hebben ze helaas niet in dit kleine kikkerland, wel in ons buurland Duitsland, de Hartan, maar ja, die wil ik toch echt wel in het echie zien voordat ik even naar Duitsland ga rijden. Enfin, ik ben er nog niet uit. Ik heb namelijk ook een gezien op marktplaats die ik echt gaaf vind qua design, maar waar weer niet de maxi cosi's in kunnen. Gisteren stond er geloof ik op mijn voorhoofd tweelingkinderwagen, want ik kon nergens anders over denken.

Robin werd gek van mij en begon zijn talenten maar is te gebruiken in de keuken. Damn, wat heb ik het toch getroffen met mijn mannetje. Hij toverde een fantastische maaltijd op tafel. Ons geliefde Thai Green Curry. Ik ben van plan om meer te gaan kokkerellen en was dan ook op de Jamie Oliver toer en die heeft Robin een beetje van mij over genomen, het enthousiasme. Ik lees nu meer en hij voert het uit, dat is toch wel een goede rolverdeling he?! hihihi Nee hoor, maar sinds ik zwanger ben, ben ik dol op eten. In het begin was het vooral vet waar mijn hunkering naar lag, maar nu wil ik vooral gezond koken en begint het moederinstinct al naar boven te komen. Alles zo goed mogelijk voor mijn baby's en dat heeft zo zijn voordelen. Ik ga koken dadelijk nog echt leuk vinden!







Voor welke zou ik gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Twin Mum Copyright 2010